İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
Kurum kültürümüz üç temel kavramdan olumaktadır; insan, etik değerler ve teknoloji. Müşterilerimizi, verdiğimiz hizmetlerin her aşamasında memnun ederek, sektördeki öncülüğümüzü sürdürmek ve geliştirmek İnsan Kaynakları yaklaşımımızın özünü oluşturmaktadır. İnsan Kaynakları politikamız ana hedeflerimize ulaşmamızı sağlayacak nitelikli, yaratıcı, hızlı sorun çözme yeteneği gelişmiş, kendine güvenen, teknolojiyi kullanma becerisine sahip, mutlu ve etik değerlere bağlı çalışanları şirketimize kazandırmaktır. Çalışanlarının bilgi birikimi ve tecrübe desteğini de arkasına alan Setpa, yeni mezunları ve nitelikli sektör personelini, dinamik ve deneyimli kadrosuna katılmaya davet etmektedir.
Başvuru:
Aramıza katılım dört farklı şekilde olmaktadır:
Staj - Personel - Yönetici - Diğer.
Firmamız ihtiyaçları doğrultusunda zaman zaman deneyimli ve deneyimsiz personel alımı yapılmaktadır. Başvuru yapan adaylar firma merkezimizde görüşmeye davet edilmektedir. Firmamızda personel ihtiyacı duyulan görevlere personel tanımlarına göre alınacaklar için İnsan Kaynakları Yönetmeliği'nde belirtilen genel şartların yanında işin özelliğine göre eleman açığı bulunan ünitenin önerileri de değerlendirilir ve özel şartlar belirlenerek ilan edilir.
Çağrılarımız dışında da CV'sini bize göndermek isteyen adaylar bir adet vesikalık fotoğrafıyla birlikte;
- Setpa Tıbbi Gereçler İth.İhr.San.ve Tic.Ltd.Şti.
1145/4 Sok.No:13 K:1 Yenişehir-İZMİR adresimize veya,
- 0 232 469 38 77 numaralı faksımıza veya,
- E-posta adresimize info@setpa.com.tr gönderebilir.
Ücret Politikası:
Şirketin ücret politikası, personelin performansını ve kalitesini yükseltmeyi amaçlar. Başlangıç ücreti asgari ücret olup (yönetici personel hariç), daha sonraki dönemlerde yapılan ücret artışları personelin niteliği, kıdemi, eğitim seviyesi, tecrübesi, yasal düzenlemeler, piyasa koşulları ve genel ekonomik şartlar dikkate alınarak gerçekleştirilir. Her ücret artış dönemi öncesinde piyasa ücret araştırması yapılmaktadır.
Çalışma Saatleri:
Çalışanların günlük ve haftalık çalışma saatleri ile dinlenme süre ve saatleri, yasalarda ve özel hizmet sözleşmelerindeki süreleri aşmayacak biçimde, işin gereklerine ve yerel koşullara göre saptanır. Uygulamada olan çalışma saatlerimiz 09.00-19.00'dur.
İzin Uygulaması:
Çalışanlarımız çeşitli durumlarda kullanılmak üzere mazeret, hastalık, evlilik, ölüm ve doğum izin hakkına sahiptir. Ücretli izinlerimiz ise; 1 yıldan 5 yıla kadar (beş yıl dahil) hizmet yılı olanlara 14 gün, 5 yıldan fazla 15 yıldan az hizmet yılı olanlara 20 gün, 15 yıl (dahil) ve daha fazla hizmet yılı olanlara ise 26 gündür.
Diğer Olanaklar:
Şirket merkezinde çalışan personelimize öğlenleri merkezimizdeki yemekhanemizden yemek servisi yapılmakta ve yol parası ödenmektedir. İzmir dışında bulunan personelimize ise yemek parası ödenmekte ve yol masrafları firmamızca karşılanmaktadır.
Uyum Programı:
İşe alımların ardından, aramıza yeni katılan arkadaşlarımızın işe adaptasyonları, firma kültürüne uyum sağlamaları için İşe Uyum Programı düzenlenir. Bu program dahilinde genel tanıtım yapılır. İşe yeni başlayan her çalışanımıza, çalıştığı birimdeki üst yöneticilerden biri, kişinin gelişimini izleme amacıyla rehber olarak atanır.
İşe Uyum Programını tamamlayan çalışanlarımız, izlenimlerini şirket yöneticilerine sunarlar. Bu değerlendirmelerden işe uyum programına yönelik olanlar, bir sonraki dönemde gerçekleştirilecek işe uyum programının iyileştirilmesinde kullanılır.
Gizlilik Bildirimi:
Setpa, başvuruda bulunan adayların gizlilik haklarını korumaktadır. Kişisel bilgiler hiçbir şekilde başka kişiler/kurumlarla paylaşılmaz.